Veelgestelde vragen

Hieronder kun je veelgestelde vragen over de AmbachtPas vinden.




Vragen over het
gebruik van de AmbachtPas

border

Het is niet meer mogelijk de AmbachtPas op te waarderen. Twee jaar geleden hebben de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht en De Blije Borgh gezamenlijk de AmbachtPas geïntroduceerd. De pas heeft het doel een extra impuls te geven aan de Ambachtse economie. De pas heeft inmiddels 150.000 euro in de lokale economie ingebracht. De afgelopen periode hebben de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht en De Blije Borgh de AmbachtPas geëvalueerd. Uit de evaluatie kwam naar voren dat wij graag doorgaan met de AmbachtPas, maar dan als kortingspas. Van betaalpas naar kortingspas Aanleiding voor de evaluatie was het aflopen van het contract met Intersolve. Intersolve is de partij die de betaalfunctie, die gekoppeld is aan de AmbachtPas, voor ons uitvoert. Uit de evaluatie kwam naar voren dat wij graag verder willen met de AmbachtPas, maar dan zonder betaalfunctie. In verhouding maakt de betaalmogelijkheid de pas kostbaar en ook voor de aangesloten winkeliers levert het aansluiten op het betaalsysteem extra werk op. De AmbachtPas zal een showpas worden waarmee je bij aangesloten winkeliers en bij De Blije Borgh als vanouds korting kunt krijgen. • Kortingen blijven zichtbaar op de website www.ambachtpas.nl. Winkeliers laten op de site zien wat hun aanbiedingen zijn en zullen ook regelmatig extra aanbiedingen doen. • De Blije Borgh blijft op vertoon van de pas aan betalende klanten ook korting geven. • De AmbachtPas kost 52 euro per jaar (1 euro per week) voor diegene die de pas aanschaft, maar dit bedrag is eenvoudig terug te verdienen door de korting die De Blije Borgh bijvoorbeeld geeft op huishoudelijke ondersteuning, bezorgmaaltijden en personenalarmering. De gemeente en De Blije Borgh gaan de komende tijd samen met alle partners kijken hoe de AmbachtPas nog aantrekkelijker gemaakt kan worden. Daarnaast gaat De Blije Borgh eind dit jaar en begin volgend jaar aan de slag om voor bewoners en bezoekers een andere veilige manier van betalen te organiseren. Onze doelstelling is om binnen niet al te lange tijd af te stappen van contante betaling binnen de locaties van De Blije Borgh. Wat betekent dit voor jou? Je bent in het bezit van een AmbachtPas. Jouw pas blijft geldig tot je het lidmaatschap opzegt. Echter de betaalfunctie die op de pas actief is, gaat vervallen per 1 oktober 2018. Heb je nog saldo op de pas staan, maak dit dan op voor 1 oktober 2018. Na deze datum komt het saldo op de pas te vervallen. Restitutie is niet mogelijk in verband met bancaire kosten.
Het is vanaf 1 juni 2018 niet meer mogelijk jouw pas op te waarderen. Je kunt de pas gebruiken als showcard en zo korting krijgen bij alle deelnemende ondernemers.
Wanneer het je niet lukt om een account aan te maken, kun je ons een bericht sturen via het contactformulier. Tevens hebben wij verschillende momenten waarop je onze helpdesk kunt bereiken.
In jouw account kun je diverse gegevens zien waaronder de verloopdatum.
Wanneer je een nieuwe pas aanvraagt, kun je een apart verzendadres opgeven. Hier vul je jouw eigen gegevens in. De AmbachtPas wordt dan naar jouw adres verzonden, zodat je zelf de pas cadeau kunt doen.
Indien de pas wordt verloren of gestolen dient dit gemeld te worden bij De Blije Borgh. Deze zal de AmbachtPas blokkeren. Het eventueel resterende saldo zal worden gerestitueerd of op een vervangende pas worden geplaatst. De Blije Borgh en/of Intersolve EGI B.V is niet aansprakelijk voor de schade die is ontstaan door het verlies. Bij verlies zullen € 15,00 administratiekosten in rekening worden gebracht.
Voor deze momenten hebben wij de AmbachtPas-helpdesk. Kijk voor de openingstijden en locaties op het tabblad 'contact'.
Wanneer jouw pas is verlopen en je deze niet wenst te verlengen dan hoef je verder niets te doen. De pas wordt door ons geblokkeerd en er worden verder geen kosten meer in rekening gebracht.


Vragen over
bestellen en verlengen

border

Het is niet meer mogelijk de AmbachtPas op te waarderen. Twee jaar geleden hebben de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht en De Blije Borgh gezamenlijk de AmbachtPas geïntroduceerd. De pas heeft het doel een extra impuls te geven aan de Ambachtse economie. De pas heeft inmiddels 150.000 euro in de lokale economie ingebracht. De afgelopen periode hebben de gemeente Hendrik-Ido-Ambacht en De Blije Borgh de AmbachtPas geëvalueerd. Uit de evaluatie kwam naar voren dat wij graag doorgaan met de AmbachtPas, maar dan als kortingspas. Van betaalpas naar kortingspas Aanleiding voor de evaluatie was het aflopen van het contract met Intersolve. Intersolve is de partij die de betaalfunctie, die gekoppeld is aan de AmbachtPas, voor ons uitvoert. Uit de evaluatie kwam naar voren dat wij graag verder willen met de AmbachtPas, maar dan zonder betaalfunctie. In verhouding maakt de betaalmogelijkheid de pas kostbaar en ook voor de aangesloten winkeliers levert het aansluiten op het betaalsysteem extra werk op. De AmbachtPas zal een showpas worden waarmee je bij aangesloten winkeliers en bij De Blije Borgh als vanouds korting kunt krijgen. • Kortingen blijven zichtbaar op de website www.ambachtpas.nl. Winkeliers laten op de site zien wat hun aanbiedingen zijn en zullen ook regelmatig extra aanbiedingen doen. • De Blije Borgh blijft op vertoon van de pas aan betalende klanten ook korting geven. • De AmbachtPas kost 52 euro per jaar (1 euro per week) voor diegene die de pas aanschaft, maar dit bedrag is eenvoudig terug te verdienen door de korting die De Blije Borgh bijvoorbeeld geeft op huishoudelijke ondersteuning, bezorgmaaltijden en personenalarmering. De gemeente en De Blije Borgh gaan de komende tijd samen met alle partners kijken hoe de AmbachtPas nog aantrekkelijker gemaakt kan worden. Daarnaast gaat De Blije Borgh eind dit jaar en begin volgend jaar aan de slag om voor bewoners en bezoekers een andere veilige manier van betalen te organiseren. Onze doelstelling is om binnen niet al te lange tijd af te stappen van contante betaling binnen de locaties van De Blije Borgh. Wat betekent dit voor jou? Je bent in het bezit van een AmbachtPas. Jouw pas blijft geldig tot je het lidmaatschap opzegt. Echter de betaalfunctie die op de pas actief is, gaat vervallen per 1 oktober 2018. Heb je nog saldo op de pas staan, maak dit dan op voor 1 oktober 2018. Na deze datum komt het saldo op de pas te vervallen. Restitutie is niet mogelijk in verband met bancaire kosten.
Ja hoor, dat kan zeker! De kosten hiervoor zijn € 2,50. Stuur een mail naar info@ambachtpas.nl met jouw pasnummer en met het verzoek om wie het gaat. Wij zorgen er dan voor dat er een extra pas naar hetzelfde woonadres wordt opgestuurd.
Voor deze momenten hebben wij de AmbachtPas-helpdesk. Kijk voor de openingstijden en locaties op het tabblad 'contact'.
Wanneer jouw pas is verlopen en je deze niet wenst te verlengen dan hoef je verder niets te doen. De pas wordt door ons geblokkeerd en er worden verder geen kosten meer in rekening gebracht.

border


Stuur ons een be
richt

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

border